Ir al contenido principal

Me, White Noise

 

Oi,
You're a little mug ya little tart,
No education,
Everybody comes in and out the room,
They're out the room, they're in the room, they're out,
That's right, no-one's hurt,
You know they're not comin' in with a pair of marraccas are they?
Doin' a fuckin' bit of marracca and stuff,
Like, you know what I mean,
Don't ya, you know, you know well what I mean,
But I ain't moaning about it or complainig about it or anything like that,
'Cos like that's what it is you know, you know and you kick a football,
You kick a football, everybody kicks a football,
I don't wanna rant and rave, yeah alright, at all, fair enough innit,
Fair enough,
And like you're going like "Sorry, sorry mate,"
You know you get down now, and you look at the wall,
And what does the wall say to ya?
I ain't a mirror, fuck off,
That's the way it goes,
It's true though innit?
Think about it,
Don't stall man, I've got houses to build.

And then you move, move, move, move,
And you push, push, push, push,
And you trip over yourself and you think to yourself,
Why am I here?
I'm here because I've got no fucking choice,
And furthermore,
Furthermore,
You're boring. (x6)

Can we stop now? (x5)
Please

Don't even know you're innocent,
Mmm,
'Salright.

And there's a lot of snides out there,
Wanting to have a little pop at your life,
But they're wrong,
Nah, they're just nasty,
You know, I've lived all my friggin life, right, trying to do it right,
And like, it's impossible,
I've got a gun you know, and I'd use it,
I wouldn't, I wouldn't, ah, I wouldn't I can't get it out you know,
What I mean, if I got a gun, I would use it,
But maybe I would, but maybe I wouldn't,
But this is England, it ain't America for fuck's sake,
All I wanna know is how people get in and I want them to get on,
But I don't want everyone blowing each other off,
If I had a bomb, I wouldn't blow up no-one up,
That's the way I feel, you know on the underground train,
You get on an underground train,
You get on an underground train,
Off you go,
Zhoom, you're in Holborn
Bosh, you're in Covent Garden,
Bosh, you get out, everybody's alright,
Everybody's alright,
No-one does that much to each other.

And then you move, move, move, move,
And you push, push, push, push,
And you trip over yourself and you think to yourself,
Why am I here?
I'm here because I've got no fucking choice,
And furthermore,
Furthermore,
You're boring. (x6)

It's Me, White Noise,
Me, White Noise,
Me, White Noise,
Me, White Noise,
Me, White Noise,

Understand?

Comentarios

Entradas populares de este blog

Los Matinales del circo Price.

¿Te acuerdas? Teatro circo price. El domingo 18 de noviembre de 1962, a las once de la mañana, fue un momento histórico: en él tuvo lugar la primera matinal del Price. Aunque se celebraban festivales en otras ciudades españolas, las matinales del Price de Madrid consiguieron categoría de modelo para todos los que montaban actos similares en otros lugares. Ello se debió a su organización y continuidad, pero también al espacio que les dedicó la prensa y a las dificultades que sus promotores tuvieron con diversas autoridades, las cuales desembocaron en su cierre definitivo antes de cumplir año y medio. Primer y último cartel de las matinales del Price Los Festivales del Price no fueron los primeros ni los que más ediciones tuvieron. Pero sí eran los mejor organizados, los más promocionados y los que se convir­tieron en el punto de mira de amantes y detractores de la nueva música. Como las peleas entre mods y rockers en Brighton, los festivales multitudinarios en Wig...

VIDA Festival cierra su cartel

VIDA Festival cierra el cartel de su tercera edición con su cartel más potente hasta la fecha. A todas las bandas ya confirmadas, se unen Devendra Banhart, Jagwar ma, Fumaça preta, The magician, Warhaus, Los punsetes, Las bistecs, Bigott, Mishima o Pavvla entre otros. Como cabezas de cartel The flaming lips, Fleet foxes y Phoenix y toda una colección de buenos músicos y artistas para los días 29 y 30 de Junio y 1 de Julio. Consigue tus abonos desde 70 euros en la web desl festival.

Las guitarras McJare

Las guitarras McJare Ramón Morán. Tengo ya más de sesenta años y, como tantos otros chicos a finales de los años cincuenta, estaba en el rollo de la música y los conjuntos. Las guitarras eléctricas por entonces disponibles (Azor, Super-Kustom y quizá alguna más) no eran buenas, algunas estaban hechas de Tablex y sonaban pésimamente. De los amplificadores mejor no hablar. La autarquía nos tenia todas las fronteras cerradas y de todas maneras, el poder adquisitivo de un chaval en esa época no permitía casi nada. No sé como conseguí la dirección de Fender en Fullerton, California, y les escribí pidiendo un catálogo. ¡Me lo mandaron! Cuando lo vi, me pareció que venía de otro planeta: ¡el paraíso de las guitarras existía!. Supe que, de un modo u otro, tendría una Stratocaster de aquellas. El problema era que en toda Europa no había ni una. Pues bien, un par de años después, en 1961 ó 1962, cuando Hank Marvin ya había conseguido la suya), vi un increíble anuncio por palab...